Galet

Jag ska tillbaka till Magic!
Helt sjukt! Gick på audition och fick jobbet! Fast denna gången som dansare! Ska bli väldigt roligt att komma tillbaka till båten och allt folket. Men samtidigt konstigt att vara där utan mitt gamla team. Kommer sakna dom där!

Så nu går jag mest omkring med ett pirr i magen och ett leende på läpparna. Händer så mycket kul just nu. Ska giga på kungsmässan på tors. Åka trubaduren imorgon. Springa göteborgsvarvet nästa lördag. Fylla 25 år! Åka till turkiet, åka till sveg och SEN börja repa igen i Oslo. (och börja få norsk lön igen)

Får passa på att njuta av livet lite... Det är på tiden!



mina gamla rödingar!!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Det är helt fantastiskt!!! Är så glad för din skull!!

2010-05-16 @ 11:33:24
Postat av: Ann-Mari

Vad skoj!!!

Grattis Emil!

Och ett stort lycka till med allt såklart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback