Spettekaka


Värsta auditiondagarna på skolan just nu! Å jag älskar att hänga på skolan och prata med nervösa människor som skrattar åt alla mina dåliga skämt! =) Åsså är det ju jätteroligt att försöka få lite kläm på vilka männsikor det är som kommer gå i ettan nästa år när jag går trean! HJÄLP! Gaah! Va fort det går... Snart auditiondax för mig med, fast då är det allvar.... Usch nu blev jag riktigt nervös här faktiskt!

Jaja, i alla fall... Stina var hemma en vecka men nu är hon tillbaka!!! =) Så är man inte så ensam i Backa längre... =)
En gång när jag kände mig lite ensam och övergiven tog jag och ringde till stina! Då satt dom och åt spettakaka, å jag blev lite avundsjuk eftersom jag aldrig ätit det. Så i söndags när hon kom tillbaka hade hon med en söt liten spettekaka åt mig! Hon är väl för underbar!!!

image27

Så ser den ut!

               

Smakar som maräng, typ ungefär... Fast inte riktigt...

Kommentarer
Postat av: tessie

hey emilen!kul att du också har böjat skriva igen! hihi, vad du e söt, jag tycker ju om dig massvis också :) sötnos där. snart ses vi igen. men du, allvarligt, om du ska drömma om mig, börja dröm fint och trevligt.....svampinfektion och damp i rumpan...jag har inga kommentarer. tag hand om dig på svegs ålderdomshem. pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback