Sommarlov


Jag har haft lite ångest över att vara ledig, å inte veta vad man ska göra och så...
VARFÖR DÅ?
Nä, det är verkligen helt underbart. Jättemycket folk som är kvar i stan ju, finns hur mycket som helst att göra och vädret är helt underbart...
En liten sommarflört hade inte varit helt fel bara...

Idag har vi varit ett helt gäng i slottskogen. Både ettor, tvåor och treor, mest tvåor dock... Solat, spelat fotboll, brännboll och kastat frisbee (hur sjutton stavas det?)
Sen ikväll har några av oss dansat jazz för sigge. JÄTTEROLIGT =) Jag och charlotte gick därifrån med ett leende och tog en cider på linnegatan. Lovley...

Imorgon tänkte jag och sara fira nationaldagen i slottsskogen tillsammans med göteborgs folkdansare. Ska bli roligt å se vad det är för nått... =)

Lite tråkigt att stina har åkt dock. Är minsann lite ensamt här i backa utan dig. Men hon kommer ju tillbaka!
Nä, just nu känns allting bara helt perfekt och underbart =) Ser till och med lite fram emot att få komma tillbaka till avdelningen och jobba i sommar...

                               

På avslutningsdagen i fredags, slog jag stina och cissi slag i saken vi pratat om i två år nu, vi åkte paddan. Dvs en sightseing båt som alla turister åker. Verkligen jätteroligt! =) Roligast var när vi åkte under osthyveln, en bro som var så låg att alla fick lägga sig på golvet och ducka! =)
Efteråt gick jag och stina på nöjds konditori i brunnsbo och drack kaffe och kaka och kände oss vuxna.

Nä, det är väldigt trevligt detta. Snart börjar man trean, helt sjukt, ska man vara färdig artist då lr?
N

Kommentarer
Postat av: Stina

Hade nästan helt glömt bort bilderna från Nöjds konditori!!! Det ser minsann ut som jag gillar min daim kaka ;)hihi! Den va väldigt god! det får vi göra om! Om inte annat så på rosas café :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback