Pust å stön!

Ida Ingemarsdotter, min vän sedan väldigt länge och som numera tillhör svenska landslaget i längdskidor. A-truppen.
Fungerar nu under sommaren som min personliga tränare. Skitbra!!! Idag sprang vi en mil... tog 1h och 15 min. Dvs lugnt och skönt tempo. Tredje gången jag sprang den rundan i sommar och det gick förvånansvärt bra =) Känns gött!!! =)



Ida kollar terrängen innan...

image74

Innan vi sprang iväg....

image75

Tillbaka... Haha

image76

Äh, så farligt var det väl inte egentligen!

"Nästa gång vi springer ska vi springa i två timmar i stället. För det klarar du" Tack för förtroendet Ida men huvva va jag gruvar mig.. Men det blir säkert bra... På söndag ska vi gymma!!! =) Det ska bli kul =)

Nä, nu måste jag sova, ska ju jobba imorgon! "ovanligt"

Kommentarer
Postat av: tessie

snyggt rosa svettband emil! något för freaky friday kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback